Locomotive electrice seriile 476 - 477
Pagina 1 din 1
Locomotive electrice seriile 476 - 477
Locomotive electrice seriile 476/477.
Provin din modernizarea de către Softronic a locomotivelor seriile 40 şi 41. Cea mai importantă modificare constă în înlocuirea graduatorului cu 6 convertizoare, ceea ce conduce la o reglare mai bună a motoarelor electrice de tracţiune. Ulterior, Softronic a aplicat tehnologiile utilizate în cadrul acestei modernizări pentru a construi locomotive noi cu specificaţii asemănătoare (Phoenix).
Au fost efectuate modernizări pentru S.N.T.F.C. ,,C.F.R. Călători" şi Unicom Tranzit. De asemenea, o locomotivă realizată iniţial pentru Unicom (476 555) a ajuns la C.T.V. (Unicom nu a mai achitat-o).
De pe site-ul Softronic:
Modernizarea tip TSAM
Modernizări de echipamente existente şi integrări de instalaţii şi echipamente noi:
- înlocuirea compresoarelor cu piston cu un compresor cu şurub;
- Alimentarea electromotorului asincron al compresorului cu şurub şi al electromotoarelor serviciilor auxiliare ale locomotivei (ventilaţie motoare tracţiune, ventilaţie transformator principal, pompa ulei transformator principal) cu sistem de convertizoare statice trifazate în sistem redundant;
- Inlocuirea bordurilor de conducere cu borduri noi cu distribuire ergonomică a aparaturii de comandă, măsură şi control;
- Introducerea automatului programabil ICOL destinat realizării comenzilor din circuitul de forţă şi circuitelor auxiliare;
- Inlocuirea controlerului de comandă a treptelor de tensiune cu controler tip manşă;
- Montarea pe bordul de conducere a unui display grafic color pentru afişarea stării circuitelor de forţă şi a celor auxiliare în timpul conducerii locomotivei;
- Montarea în cabina de conducere a instalaţiei de climatizare alcătuită din modulul de aer condiţionat pentru răcirea cabinei şi aeroterme electrice cu elemente autoprotejate pentru încălzirea cabinei;
- Inlocuirea blocului S7 cu un bloc S7 , recondiţionându-se din vechiul bloc numai aparatura pneumatică existentă;
- Inlocuirea blocului S8 cu două module bloc complet noi redistribuite în sala maşinii S8a, S8b;
- Eliminarea din circuitul electric de forţă a contactorilor pneumatici de tracţiune şi frânare;
- Eliminarea sistemului selector-graduator;
- Transformarea blocurilor S1-S6 din blocuri redresoare în blocuri convertizoare (redresor-chopper) pentru acţionarea motoarelor de tractiune;
- Montarea în circuitul de excitaţie al motoarelor de tracţiune a unui convertizor static de comandă;
- Inlocuirea instalaţiei de măsură şi înregistrare a vitezei tip Hassler cu instalaţie de măsura şi înregistrare a vitezei cu memorie nevolatila tip IVMS cu INDUSI şi DSV;
- Inlocuirea sistemului de raăire a uleiului transformatorului principal cu sistem redundant cu trei ventilatoare;
- Montarea contorului de energie activă şi reactivă;
- Inlocuirea acţionării de curent continuu a compresorului auxiliar cu acţionare cu motor asincron alimentat cu convertizor static trifazat;
- Instalaţie de localizare, diagnoză şi transfer de date GPS-GSM;
- Montarea a doua circuite radio separate pentru fiecare post de conducere;
- Montarea modulului de măsură a rezistenţei de izolaţie în circuitele electrice de forţă şi servicii auxiliare;
- Montarea instalaţiei de detectare incendiu;
Opţional se mai pot realiza următoarele înlocuiri :
- Inlocuirea farurilor centrale şi farurilor de colţ cu faruri cu LED-uri;
- Inlocuirea iluminatului cabinei cu lămpi cu LED-uri;
- Montarea instalaţiei de iluminare boghiuri;
- Montarea instalaţiei de măsura şi control a temperaturilor osiilor;
- Montarea instalaţiei de siguranţă pentru Ungaria.
Provin din modernizarea de către Softronic a locomotivelor seriile 40 şi 41. Cea mai importantă modificare constă în înlocuirea graduatorului cu 6 convertizoare, ceea ce conduce la o reglare mai bună a motoarelor electrice de tracţiune. Ulterior, Softronic a aplicat tehnologiile utilizate în cadrul acestei modernizări pentru a construi locomotive noi cu specificaţii asemănătoare (Phoenix).
Au fost efectuate modernizări pentru S.N.T.F.C. ,,C.F.R. Călători" şi Unicom Tranzit. De asemenea, o locomotivă realizată iniţial pentru Unicom (476 555) a ajuns la C.T.V. (Unicom nu a mai achitat-o).
De pe site-ul Softronic:
Modernizarea tip TSAM
Modernizări de echipamente existente şi integrări de instalaţii şi echipamente noi:
- înlocuirea compresoarelor cu piston cu un compresor cu şurub;
- Alimentarea electromotorului asincron al compresorului cu şurub şi al electromotoarelor serviciilor auxiliare ale locomotivei (ventilaţie motoare tracţiune, ventilaţie transformator principal, pompa ulei transformator principal) cu sistem de convertizoare statice trifazate în sistem redundant;
- Inlocuirea bordurilor de conducere cu borduri noi cu distribuire ergonomică a aparaturii de comandă, măsură şi control;
- Introducerea automatului programabil ICOL destinat realizării comenzilor din circuitul de forţă şi circuitelor auxiliare;
- Inlocuirea controlerului de comandă a treptelor de tensiune cu controler tip manşă;
- Montarea pe bordul de conducere a unui display grafic color pentru afişarea stării circuitelor de forţă şi a celor auxiliare în timpul conducerii locomotivei;
- Montarea în cabina de conducere a instalaţiei de climatizare alcătuită din modulul de aer condiţionat pentru răcirea cabinei şi aeroterme electrice cu elemente autoprotejate pentru încălzirea cabinei;
- Inlocuirea blocului S7 cu un bloc S7 , recondiţionându-se din vechiul bloc numai aparatura pneumatică existentă;
- Inlocuirea blocului S8 cu două module bloc complet noi redistribuite în sala maşinii S8a, S8b;
- Eliminarea din circuitul electric de forţă a contactorilor pneumatici de tracţiune şi frânare;
- Eliminarea sistemului selector-graduator;
- Transformarea blocurilor S1-S6 din blocuri redresoare în blocuri convertizoare (redresor-chopper) pentru acţionarea motoarelor de tractiune;
- Montarea în circuitul de excitaţie al motoarelor de tracţiune a unui convertizor static de comandă;
- Inlocuirea instalaţiei de măsură şi înregistrare a vitezei tip Hassler cu instalaţie de măsura şi înregistrare a vitezei cu memorie nevolatila tip IVMS cu INDUSI şi DSV;
- Inlocuirea sistemului de raăire a uleiului transformatorului principal cu sistem redundant cu trei ventilatoare;
- Montarea contorului de energie activă şi reactivă;
- Inlocuirea acţionării de curent continuu a compresorului auxiliar cu acţionare cu motor asincron alimentat cu convertizor static trifazat;
- Instalaţie de localizare, diagnoză şi transfer de date GPS-GSM;
- Montarea a doua circuite radio separate pentru fiecare post de conducere;
- Montarea modulului de măsură a rezistenţei de izolaţie în circuitele electrice de forţă şi servicii auxiliare;
- Montarea instalaţiei de detectare incendiu;
Opţional se mai pot realiza următoarele înlocuiri :
- Inlocuirea farurilor centrale şi farurilor de colţ cu faruri cu LED-uri;
- Inlocuirea iluminatului cabinei cu lămpi cu LED-uri;
- Montarea instalaţiei de iluminare boghiuri;
- Montarea instalaţiei de măsura şi control a temperaturilor osiilor;
- Montarea instalaţiei de siguranţă pentru Ungaria.
Subiecte similare
» Locomotive clasa 40 - 41 - 42 - 060-EA-EA1-EA2
» Locomotive diesel electrice seriile 0640/0660 (DE 621 EGM)
» Locomotive diesel hidraulice seriile 80-81-82 (LDH 125)
» Locomotive electrice seria 45
» Locomotive electrice seria 473 - ,,Phoenix"
» Locomotive diesel electrice seriile 0640/0660 (DE 621 EGM)
» Locomotive diesel hidraulice seriile 80-81-82 (LDH 125)
» Locomotive electrice seria 45
» Locomotive electrice seria 473 - ,,Phoenix"
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum